قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

10 نکته مهم در انتخاب ماشین عروس

در قدیم رویای بسیاری از عروس ها کالسکه ای با اسب های سفید بوده که البته هنوز دختر بچه ها این رویا را در سر می پرورانند. اما امروزه حداقل در تهران نمی توان کالسکه با اسب سفید پیدا کرد و رویای عروس ها نیز از کالسکه به ماشین های مدرن مثل لیموزین و بنز و بی ام دبلیو تغییر کرده است و بسیاری از آن ها با کرایه کردن ماشین می توانند این آرزوشان را برآورده کنند . این روزها به راحتی می توان انواع اتومبیل ها را از قدیمی و عتیقه تا مدرن و اسپرت کلاسیک یا شاسی بلند ، با یا بی راننده کرایه کرد .برخی از موسسات کرایه ی اتومبیل ماشین ها را به صورت ساعتی در اختیارتان می گذارند و برخی روزانه .


♦ اگر قصد کرایه ی ساعتی دارید ، حتما یک زمان اضافی نیز در کرایه ی آن در نظر بگیرید و فکر بدقولی های میهمانان ، عکاس ، آرایشگر و حتی ترافیک را بکنید تا برای تحویل آن اضطراب نداشته باشید.


♦ در صورتی که می خواهید یک اتومبیل قدیمی و عتیقه را سفارش دهید حتما فکر خراب شدن آن را بکنید ، بسیار پیش آمده که ماشین عروس شورلت  گل زده را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند . در صورتی که برای اجاره ی این ماشین ها اصرار دارید ، حداقل بهتر است راننده ی مخصوص خود اتومبیل را نیز با خودتان ببرید تا اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد او با زیر و بم ماشین آشنا باشد و بتواند کمک تان کند .



10 نکته مهم در انتخاب ماشین عروس


♦ اگر لباس عروس تان بسیار پرچین و بزرگ و دنباله دار است ، بهتر است به فکر اتومبیلی باشید که به اندازه ی کافی جادار باشد تا لباس عروس چروک نشود .


♦ برای تزئین ماشین عروس گل های درشت سفارش دهید تا جلوه داشته باشند ، گل های ریز مانند گل های صحرا و یا علف جلوه می کنند .


♦ اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید ، زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند . به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید . کمی ابتکار به خرج دهید . مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید .


♦ پیشنهاد می کنیم در صورتی که خودتان صاحب اتومبیل هستید به هیچ وجه ماشین کرایه نکنید ، زیرا این کار انسان های تازه به دوران رسیده است . چه اتومبیل تان وانت باشد و چه اسکانیا ، چه پیکان و چه بنز بهتر است همان را گل بزنید چون از آن خاطره دارید شما اگر بهترین و با کلاس ترین ماشین را هم کرایه کنید بالاخره بعد از گذشت چند سال از مد خواهد افتاد . اما اگر ماشین خودتان را گل بزنید حتی بعد از پنجاه سال هم از آن خاطره خواهید داشت و کسی نمی تواند مسخره تان کند . ضمنا دیگر نگران حوادث غیر مترقبه هم نخواهید بود که ممکن است برای ماشین کرایه ای پیش بیاید . مقدار بسیار زیادی در هزینه هایتان هم صرفه جویی می کنید .


♦ اگر در فصل زمستان ازدواج می کنید می توانید یک هفته تا سه روز قبل از عروسی با استفاده از سایت های هواشناسی و .... از هوای روز عروسی مطلع شوید . در صورتی که در روز عروسی هوای برفی و بارانی دارید ، برای ماشین تان زیاد به خودتان زحمت ندهید .



ست مدیریتی چیست؟

ست مدیریتی مجموعه ای از لوازم تزئینی و درعین حال کاربردی برای میز اداری مدیران، مسئولان ارشد، کارمندان و حتی افرادی عادی است که با وجود آیتم های مختلف که در این ست های مدیریتی وجود دارد می‌توانید با سلیقه خود از بین انواع مختلف آن ها مناسب ترین و زیباترین گزینه را اتخاب کنید. تنوع آیتم های ست مدیریتی بسیار بالاست که شامل کیف پول، سررسید، خودکار، آینه، جاسوییچی، فلش مموری، چراغ قوه، جاکارتی و بسیاری آیتم های مختلف و متنوع می‌باشد. همچنین امکان چاپ لوگو، نوشته، شعار و آرم دلخواه و هرطرح گرافیکی دیگری به درخواست شما بر روی ست های مدیریتی وجود دارد.


ست مدیریتی | راما گیفت

کاربرد ست مدیریتی

ست مدیریتی را می‌توان به منظورهای مختلف مثل استفاده بر روی میز اداری و زیبایی بخشیدن به میز کار و اتاق کار خودتان، هدیه دادن به عزیزانتان، هدیه دادن به مدیر یا مسئول ارشدتان و همچنین استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی با هدف تبلیغات و بازاریابی به کار برد.


بیشترین و پرطرفدارترین کاربرد ست مدیریتی برای کسانی است که می‌خواهند از طریق ست مدیریتی تبلیغات انجام دهند و نام تجاری خود را دیگر مدیران و سایر شرکت ها معرفی کنند. حتی سیاستمداران نیز در تبلیغات انتخاباتی خود هدیه داردن ست مدیریتی به افراد خاص را یک شیوه موثر در جذب طرفداران خود می‌دانند.


ست مدیریتی | راما گیفت

ست های مدیریتی بهترین هدیه به مدیران و مسئولان ارشد

ست های مدیریتی با وجود ظاهر بسیار زیبا و ارزش بالایی که دارند معمولا خیلی گران قیمت نیستند و می‌تواند جایگزین هدایای گرانقیمت و در عین حال غیر کاربردی برای مدیران و مسئولان ارشد باشد.


ست مدیریتی همانطور که از نام آن ها پیداست برای کارمندان ارشد و مدیران بیشتر از سایرین مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا جنس و نوع و ارزش آن را بر اساس سمت شخص می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. جنس این ست های مدیریتی تبلیغاتی می‌تواند ازچرم مصنوعی، چرم طبیعی، فلز و غیره باشد که یک هدیه بسیار کاربردی و مناسب است.


ست مدیریتی | راما گیفت

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی است و علت آن دو یا چند تکه بودن این ست است. شما باید برای تبلیغاتتان هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید که به طور مرتب مورد استفاده قرار بگیرند. ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی است که فقط در مواقع خاص کاربرد ندارد و می‌توان گفت استفاده از آن دائمی و همیشگی است.


معمولا هدف از دادن هدیه تبلغاتی این است که برند شما یا نام تجاری شرکت شما در ذهن مشتریان یا افرادی که با آن ها کار می‌کنید بماند. بدین منظور ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین انتخاب است چرا که با توجه به آیتم هایی که این ست ها دارند که و بعضا با انتخاب خود شما کم یا زیاد می‌شوند می‌تواند جزو کاربردی ترین وسایل شخصی یک فرد یا یک مدیر قرار گیرد و نام تجاری شما را در ذهن آن ها ثبت کند. شما می‌توانید با چاپ لوگوی شرکت و برند خود بر روی این ست های مدیریتی تبلیغاتی به راحتی در جهت تقویت بازاریابی برند خود حرکت کنید.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/manager-gift/

راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی



هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی از مهم ترین عامل های جلب توجه مشتریان است. که با توجه به انتخاب درست در طراحی و ارسال آن می تواند اثرگذاری مناسبی در به خاطرسپاری محصولات و خدمات شرکت داشته باشد. .در هدایای تبلیغاتی کوچک یا بزرگ بودن و نیز گران یا ارزان بودن هدیه آن چنان مطرح نیست بلکه باید هدیه ای باشد که برای مشتریان کاربرد داشته و همیشه جلوی چشمانشان قرار داشته باشد. هم چنین دارای ظاهری زیبا و شکیل باشد.علاوه بر این می توان دوره های تخفیفی را به عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر گرفت .










قیمت هدایای تبلیغاتی

# کمتر از 20000 تومان بین 20000 تا 50000 تومان بالای 50000 تومان

1 خودکار لیوان پاوربانک

2 ساک دستی ساعت هارد اکسترنال

3 تقویم کیف پول ساعت برند

4 جاسوییچی فلش مموری کوله پشتی

5 حوله قاب عکس لوازم ورزشی

هدایای تبلیغاتی برای چه کسی؟

هدیه تبلیغاتی برای روسا

هدیه تبلیغاتی مناسب برای روسا و مدیران:

بهترین شیوه برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان ، این است که خود را جای طرف مقابل فرض کنیم . و شان اجتماعی وی را درک کنیم . برای مثال هنگام ارسال هدایای تبلیغاتی برای مدیران باید شان شخصیتی و مدیریتی شان کاملا در نظر گرفته شود. مثلا فلش مموری و یا هندزفری اصلا هدیه تبلیغاتی جالبی برای مدیران نیست. .بهترین هدیه برای آنها لوح تقدیر و تشکر از آنها می باشد و همچنین به آنها نشان داد که چقدر مقام ومنزلتشان برای ما حائز اهمیت است..






هدیه_تولد

هدیه تبلیغاتی برای مشتریان:

با توجه به گسترده بودن طیف مشتریان و اینکه شامل زن و مرد و پیر و جوان می باشند، تنوع بسیاری در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برای مشتریان وجود دارد.این هدایا شامل هارد اکسترنال، قاب عکس،فلش مموری، ساعت و ... می باشد.که تاثیر ذهنی بسیار خوبی در ذهن مشتریان می گذارد




هدیه_تولد

هدیه تبلیغاتی برای پرسنل شرکتها:

اکثر شرکت ها و سازمان ها نزدیکی سال نو ویا مناسبت های دیگر اقدام به ارسال هدایای تبلیغاتی برای پرسنل شرکت خود ویا دیگر سازمان ها می کنند که این هدایا بسته به بودجه شرکتشان دارد که می تواند هدایایی کوچک و باقیمت کم مثل ساک تبلیغاتی و یا یک خودکار کوچک باشد و در صورت داشتن بودجه کافی می توانند بهتر هزینه کنند و هدایای فاخری مثل قاب عکس ، جعبه هدیه و سررسید و خودنویس تهیه کرده و ارسال نمایند..







 هدیه_تولد

مزایای هدایای تبلیغاتی:

مزایایهدایای تبلیغاتی:

 قابل لمس بودن : زمانی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد نکته ی مهم دیگری که لازم است به یاد داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است .



 برنامه بازاریابی قدرتمند : توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار که یکی از روش های آن استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد، نیز بسیار مهم است.



 کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر : هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت و با دوام بیشتر که امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند .



 کارت بیزینس ثانویه : با وجود اینکه کارت های بیزینس اغلب به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم در تجارت و هر کسب و کاری می باشند اما کالاهای تبلیغاتی نیز راهی بسیار جالب و مبتکرانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به شمار می روند.

منبع:

https://elobel.com/buy-best-promotional-gift/

فلش مموری اچ پی مدل x778w ظرفیت 64 گیگابایت

فلش‌مموری «x778w» از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود. به کمک پشتیبانی از درگاه USB3.0 می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد توسط فلش‌مموری x778w انتقال داد. ابعاد بسیار کوچک x778w باعث شده که به راحتی بتوان همیشه آن‌را با خود همراه داشت و هرگاه برای ذخیره‌سازی اطلاعات به فلش‌مموری نیاز بود، از آن‌بهره برد. برای محافظت از درگاه USB فلش‌مموری شرکت اچ پی درپوشی برای آن تعبیه کرده است تا در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم باشد. فلش‌مموری‌ x778w در گروه فلش‌مموری‌های بند انگشتی دسته بندی می‌شوند. احتمال گم شدن این سری از فلش‌مموری‌ها به دلیل ابعاد بسیار کوچک‌شان بسیار زیاد است. به همین‌ منظور شرکت اچ پی یک زنجیر در قسمت انتهایی آن قرار داده تا با اتصال فلش‌مموری به جاسوییچی احتمال گم شدن آن تا حد زیادی کاهش یابد. ظرفیت 64 گیگابایت x778w برای کسانی‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، بسیار کاربردی است. روی بدنه‌ی x778w طراحی فانتزی مشاهده می‌شود که زیبایی خاصی به فلش‌مموری بخشیده است.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/flashmemory/

کاربرد تبلیغاتی ساعت های رومیزی

انتخاب هدیه مناسب برای دوستان، کارکنان و مشتریان همیشه دشوار است.  هدیه دادن این ساعت ها به مشتریان و همکاران یک راه عالی برای قدردانی از زحمات کارکنانی است که به رشد تجارت شما کمک کرده اند و هم اعتماد به نفس و انگیزه و تلاش بیشتر در آینده را برای آن ها ایجاد می کنیم.


ساعت رومیزی تبلیغاتی یک راه ایده ال و شیک  برای حفظ نام تجاری خود درمقابل مشتریان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می باشد. این ساعت ها قابلیت حکاکی و چاپ برند مورد نظر را هم روی پایه و هم روی فضای درون ساعت دارد پس با اضافه کردن آرم و برند شرکت شما در این ساعت ها راهی مناسب و ارزشمند برای توسعه کسب وکار خود پیدا خواهید کرد.


نتیجه

ساعت های رومیزی یکی از پرکاربردترین وسایل برای دانستن زمان و یک وسیله تزئینی برای دکور خانه های شما می باشد کلکسیونی از این ساعت ها در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف متناسب با سلیقه شما و هماهنگ با فضای منازل و دفترکاروجود دارد. شما می توانید با خرید این ساعت ها دکور خانه ها را شیک و زیباتر کنید.  همچنین این ساعت ها  به دلیل اینکه انسان ها در طول شبانه روز بارها به شکل خودآگاه و ناخودآگاه به آن نگاه می کنند می توان با طراحی لوگو و برند تجاری تان روی این ساعت ها و هدیه دادن به مشتریان،  پیشرفت و توسعه کسب و کار خود را تضمین کنید.

منبع:

https://www.echantillon.ir