قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکته طلایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به محصولاتی گفته می‌شود که بر روی آنها اسم و یا لوگوی شرکت شما بر روی آنها قرار‌ گرفته‌است. هدایای تبلیغاتی جزو گرد از قدیمی‌ترین روش‌های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ محسوب می‌شوند.


این طریق لغایت به امروز توانسته است که در بین یک از بهترین روش‌های گوشزد نام برند در ذهن مشتری باشد. هدایای تبلیغاتی باید بتوانند دورنمای کسب و کار را در ذهن مشتریان، سهام‌داران و حتی کارکنان کمپانی درمان ببخشند و در نهایت منجر به افزایش فروش و هوده شما شوند.


عموماً کسان در مساوی پذیرش هر نوع کالای مجانی از خویش مقاومتی نشان نمی‌دهند و به راحتی آن را از شما می‌پذیرند. اما با این وجود، هدیه تبلیغاتی یگانه از برترین روش‌های جذب مشتری محسوب می‌شود.


با این هستی نباید به مهارت‌های بازاریابی و استراتژی‌های اتخاذ شده بدست شما، به قصد برگزیدن هدیه تبلیغاتی بی‌توجه بود. این مهارت‌ها در میزان بازدهی هدایای اهدایی زیاد مؤثر خواهند بود. در این مقاله هدف داریم الی با شیوه درست گزینش هدایای تبلیغاتی اغلب آشنا شویم:


آنچه از هدایای تبلیغاتی نمی دانید

قبل از پیوستگی حتما بخوانید

1)     هدفمند هدیه بدهید

·         چشمداشت دارید تا در روبرو هزینه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی پرداخت می‌کنید، چه به دست بیاورید؟


·         قرار است الی هدایای تبلیغاتی را چگونه توزیع کنید؟


·         هدایای تبلیغاتی شما چه پیامی به همراه خواهند داشت؟


·         آیا این هدایا با استراتژی بازاریابی شما همسو و هم‌جهت هستند؟


·         چگونه موفقیت این کمپین را اندازه‌گیری خواهید کرد؟


در صورتی که از یک طرح شفاف و روشن برای برآوردن به سؤالات بالا برخوردار نیستید، لازم است بدانید که بردباری به هدر ر‌فتن بودجه بازاریابی کمپانی خود را افزایش خواهید داد.


هدفمند هدیه بدهید-Give a purposeful gift-

هدفمند هدیه بدهید


2)     چگونه هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید؟

یکی سایر از مراحل سخت و تأثیر‌گذار، برگزیدن نوع هدیه تبلیغاتی می‌باشد. نوع فرآورده باره نظر شما در سرنوشت کمپین بسیار تأثیر‌گذار خواهد بود. برگزیدن هدیه باید بر بنیاد نوع کسب و کار شما باشد.


مشتریان باید بتوانند بین هدیه و کسب و کار شما پیوستگی برقرار کنند. این وابستگی به افزایش سررسید ماندگاری هدیه در ذهن مشتریان و قدرت گوشزد نام تجاری شما، کمک چشمگیری خواهد کرد. به عنوان نمونه چنانچه شما در صنعت تولید کفش‌های ورزشی تکاپو می‌کنید، یکتا از بهترین انتخاب‌های شما ظروف آب ورزشی خواهد بود.


به عنوان نمونه دیگر در صورتی سوداگری فروش قهوه دارید، در نتیجه باید به اندیشه پخش ماگ‌‌های حرارتی باشید.


بسیاری از شرکت‌ها بر این عقیده‌اند که به منظور جلب عقیده مشتریان باید از هدایای تبلیغاتی گران قیمت بهره‌گیری کنند. در صورتی که شما هم با این نظر موافق هستید سعی کنید هرچه زودتر این عقیده را فراموش کنید.


تنها نکته مهم از نگاه مشتری این است که مشتری بتواند بین هدیه و شکرت شما بستگی پایدار کند. البته ناگفته نماند کاربرد کردن از هدایای تبلیغاتی ارزان و یا گران نیز در جلب عقیده مشتریان تاثیر گذار می‌باشد. در این رابطه در نکات بعدی به تفصیل روشنگری خواهیم داد.


چگونه هدیه تبلیغاتی را گزینش کنیم؟How to choose a promotional gift?

چگونه هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟


3)     هدایای تبلیغاتی باید ابتدا شما را دلشاد کنند

بهترین بحران برای یافتن استجابت این سؤال که آیا هدیه تبلیغاتی شما باره پسند مخاطبان خویش واقع خواهد شد یا خیر، دریافتن شخص شما در حین خرید هدایای تبلیغاتی می‌باشد. اگر اندیشه میکنید این هدایا بسیار ارزان و نامناسب هستند مطمئن باشید که مشتریانتان نیز همین پرماسیدن را به این هدایا خواهند داشت.


به خاطر داشته باشید که مشتریان شما، شرکت شما را با هر کالایی که اسم شما بر روی قرارگرفته باشند خواهند شناخت. در اثناء خرید هدیه تبلیغاتی تمام تلاشتان را بکنید لغایت کالایی را گزینش کنید که کمپانی شما را به نکوداشتن توصیف کند.


در صورتی که سوداگری شما از نوع کسب و کارهای ویژه به حساب می‌آید، شما نیز باید از هدایای تبلیغاتی ویژه بهره‌گیری کنید. در باره هدایای تبلیغاتی خاص، در نکات بعدی توضیحات اکثریت را می‌خوانیم.


هدایای تبلیغاتی باید آغاز شما را شاد کنند-Promotional gifts must first make you happy

هدایای تبلیغاتی باید نخست شما را دلشاد کنند


4)     هدیه تبلیغاتی باید قابل کاربرد باشد

بر پای بست، تحقیقات انجام شده، گرد از بهترین متدهای برپایی رابطه با مشتریان خفته و حفظ روابط با مشتریان فعلی، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد.


در صورتی که مشتریان، هدایای رسیده از سوی شما را با خود به کل جا ببرند، باید به این نتیجه برسید که آنها نه فقط از داشتن این هدیه خوشحالند، بلکه آنها به صورت خودجوش از طرف شما برای تبلیغ نام بازرگانی شرکتتان کوشش می‌کنند.


همانطور که می‌دانید هیچ‌کدام از روش‌های تبلیغاتی در اثر بخشی نمی‌توانند به اندازه تبلیغات دهان به دهان در توسعه یک سوداگری مؤثر باشند.


هدایای تبلیغاتی هنگامی از طرف مشتریان سودمند قلمداد می‌شوند که بعد از اخذ آن، گیرنده تصمیم به حفاظت و به کارگیری آن بگیرد. نمایشگاه‌ها یکتا از مکان‌هایی است که شرکت‌های زیادی اقدام به پخش هدایای تبلیغاتی می‌کنند.


چه این هدیه تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان باشد چه جزو هدایای تبلیغاتی خاص و گران قیمت، سرنوشتشان یکسان خواهد بود. چنانچه گیرنده هدیه را مفید بداند آن را باره استفاده پیمان داده و آن را نگه می‌دارد.


استفاده بلند مدت: بر بنیاد پسینیان تحقیقات اتمام شده، در صورتی که هدایای تبلیغاتی از منظر گیرندگان سودمند قلمداد شوند به چهره میانگین بین ۱ الی ۳ سنه مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرند که این به معنی دیده‌شدن لوگوی کمپانی شما و ماندگاری بلند مدت آن در ذهن گیرنده می‌باشد.


در صورتی که فرآورده شما به چهره بلند مدت مورد بهره‌گیری پیمان بگیرد هوده دیگری نیز شامل حالتان خواهد شد. کاربرد مستمر از هدایای تبلیغاتی، عامل جذب توجه سایر کسان به لوگو و اسم تجاری شما می‌شود.


این مورد از نگاه دیگران به این چهره تفسیر می‌شود که فرد دارنده هدیه تبلیغاتی  از کاربرد محصولات اسم تجاری خوشنود می‌باشد.


استفاده کوتاه مدت: به قصد فهم بهتر مفهوم استفاده کوتاهی مدت از هدایای تبلیغاتی مجدد به نمایشگاه باز‌ می‌گردیم. یک روز گرم و آفتابی را در عقیده بگیرید. بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه خسته، تشنه و گرسنه هستند.


توزیع یک نوشیدنی خنک شناخته شده ( برند ) به همراه یک اسنک می‌تواند باره توجه بسیاری از بازدیدکنندگان پیمان بگیرد و تصویر مثبتی از اسم تجاری شما در ذهن آنها برپایی کند. با توجه به راهبرد اتخاذی بدست شما می‌توانید به چهره ترکیبی هم از متد اختصار مدت و هم متد بلند مدت کاربرد کنید.


هدیه تبلیغاتی باید قابل کاربرد باشد-Promotional gift should be usable

هدیه تبلیغاتی باید قابل بهره‌گیری باشد


5)      بهتر است که هدایای تبلیغاتی با برند شما تناسب داشته باشد

 احد از ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خوب، داشتن وابستگی با برند شما می‌باشد. به کمک این نکته افرادی که از شما هدیه اخذ می‌کنند به آسانی متوجه گونه خدمت و محصولات ارائه شده توسط شرکت شما می‌شوند.


به عنوان مثال، خودکار جزو یک از محبوب‌ترین هدایا برای تبلیغ می‌باشد. چنانچه کمپانی شما زیاد با نگارش کاری نداشته باشد، خودکار نمی‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید.


در مثال‌های پایین می توانید به آسانی نقش پیوستگی را در برگزیدن هدایا پی ببرید. به خاطر داشته باشید که هدایایی که با کسب و کار شما پیوستگی دارند، نسبت به هدایای عمومی همانند خودکار، دفترچه یادداشت و گونه ها مگنت‌ها اثرگذاری بهتری به همراه خواهند داشت.


·         در صورتی که یک کارآزموده پوست هستید: کرم ضد آفتاب به همراه لوگوی شما


·         در صورتی که مدیر یک بیمارستان یا کلینیک هستید می‌توانید از یک جعبه کمک‌های اولیه به همراه لوگوی چاپ شده برروی آن بهره‌گیری نمایید


·         چنانچه شرکت شما از فعالان در حوزه محیط‌زیست محسوب می‌شود، یک دفترچه یادداشت بازیافتی گزینه نکوداشتن به حساب می‌آید


·         برای شرکت‌های تولید خودرو و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای، یک تابلوی خطر که به وسیله لوگوی شرکت تزئین شده‌است زیاد مناسب خواهد بود


·         رستوران‌ها و صنایع غذایی می‌توانند به عنوان هدیه از محفظه نگهداری نوشیدنی و یا پیش‌بند که بر روی هردوی آنها لوگوی شرکت نقش بسته است، بهره‌گیری نمایند.


·         شرکت‌های فعال در گستره الکترونیک می‌توانند از پیکان و یا کیف نگهبان گوشی با برند خویش سهم ببرند


·         باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها می‌توانند از حوله‌های تبلیغاتی که بافت لوگو بر روی آن چهره گرفته است کاربرد نمایند

هرآنچه باید درباره HDMI 2.1 بدانیم

قابلیت ارتباطی HDMI 2.1 که به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد، پشتیبانی از رزولوشنی تا 10K را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با این تفاسیر، بد نیست نیم‌نگاهی به قابلیت‌های این استاندارد ارتباطی به‌روزرسانی شده داشته باشیم.

پیش از آنکه با قابلیت‌های HDMI 2.1 آشنا شویم، اجازه بدهید تکلیفمان را با کاربرانی مشخص کنیم که همواره با این وسوسه ذهنی روبرو هستند که در نتیجه عرضه استانداردهای جدید ارتباطی، سریعا باید تمام دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی‌شان را به‌روزرسانی کنند. این دسته از کاربران باید به این نکته توجه کنند که حتی در صورت ورود کابل‌های جدید اچ دی ام آی 2.1 به بازار، در حال حاضر الزامی به ارتقاء دستگاه‌ها به‌منظور استفاده از این استاندارد وجود ندارد.

قابلیت‌های HDMI 2.1 فراوان هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود پهنای باند انتقال محتویات چندرسانه‌ای اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید، اچ دی ام آی (High Definition Multimedia Interface) در حال حاضر یکی از راهکارهای ارتباطی اصلی برای انتقال محتویات صوتی/تصویری میان تلویزیون‌ها، پخش‌کننده‌های بلوری، کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های آنلاین ویدئویی، ساندبارها، کامپیوترها و دیگر دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی است. در قالب استفاده از کابل‌های HDMI، انتقال هم‌زمان ویدئو و صدا توسط یک کابل واحد انجام خواهد شد، رمزگذاری دیجیتالی امکان‌پذیر می‌شود و نکته مهم‌تر اینکه کیفیت صوتی و ویدئویی محتویات، شاهد هیچ افتی نخواهد بود.

در حال حاضر اکثر دستگاه‌ها از HDMI نسخه 2.0 استفاده می‌کنند؛ اما در سال ۲۰۱۸ شاهد مهاجرت به نسخه 2.1 خواهیم بود. اولین پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود آن است که استاندارد جدید تا چه حد روی تجربه کاربران تأثیر خواهد گذاشت؟ پاسخ کوتاه آن است که تغییر چندانیشاهد نخواهید بود. دلیل این امر آن است که عرضه به‌روزرسانی جدید برای HDMI با آینده‌نگری ویژه‌ای صورت خواهد گرفت و تمرکز ویژه‌ای بر رزولوشن‌ها و فرمت‌های احتمالی که تا چند سال آینده در اختیار عموم کاربران قرار نخواهند گرفت، شاهد هستیم.

تلویزیون‌هایی که در سال ۲۰۱۸ خریداری می‌کنید، به‌احتمال زیاد از HDMI 2.1 بهره‌مند خواهند شد؛ اما حتی این محصولات هم استفاده تمام و کمالی از پتانسیل استاندارد ارتباطی جدید نخواهند داشت. به بیان دیگر، عدم بهره‌مندی تلویزیون فعلی شما از HDMI 2.1 به هیچ وجه دلیلی برای ارتقاء آن نخواهد بود. با این پیش‌زمینه، بد نیست نگاهی هم به قابلیت‌های HDMI 2.1 که در حال حاضر به مرحله توسعه رسیده‌اند داشته باشیم.

 نگاه کوتاه

اگر فرصت کافی برای خواندن کامل این مطلب ندارید، در این بخش می‌توانید نیم‌نگاهی به قابلیت‌های اصلی HDMI 2.1 داشته باشید.

  • کانکتورهای فیزیکی و کابل‌ها، ظاهری مشابه با آنچه در کابل‌های امروزی شاهد هستیم دارند.
  • پهنای باند کابل‌های جدید از ۱۸ گیگابیت بر ثانیه (HDMI 2.0) به۴۸ گیگابیت بر ثانیه (HDMI 2.1) ارتقاء یافته است.
  • امکان انتقال محتویاتی با حد نهایی رزولوشن 10K و فریم ریتی تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه در HDMI 2.1 وجود دارد.
  • به کابل‌های جدیدی برای انتقال رزولوشن‌ها و یا فریم‌ریت‌های بالاتر نیاز است.
  • مشخصات و استانداردهای HDMI 2.1 هنوز در مرحله بررسی قرار دارد و احتمالا در آوریل تا ژوئن ۲۰۱۷ شاهد نهایی شدن این مشخصات خواهیم بود.
  • اولین سری محصولات مجهز به این قابلیت جدید احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند شد؛ اما اکثر محصولات در سال ۲۰۱۸ به فروش خواهند رسید.

 اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 پهنای باند

وقتی شما رزولوشن سیگنالی تلویزیونی را افزایش می‌دهید، حجم اطلاعاتی آن سیگنال هم افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، سیگنال 4K UltraHD با رزولوشن ۳۸۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل که از طریق HDMI انتقال پیدا می‌کند، از نظر اطلاعاتی، حجمی به میزان ۴ برابر بیشتر از سیگنال‌ها تمام اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است. اگر کابل‌ها را با لوله‌ها مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که برای انتقال سیگنال‌های 4K به کابل قطورتری در مقایسه با آنچه برای انتقال محتویات ۱۰۸۰p لازم است، نیاز خواهید داشت. همین امر در صورتی که به افزایش فریم‌ریت نیاز داشته باشید، صادق است. برای انتقال تصویری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، به کابل بزرگ‌تری در مقایسه با تلاش برای انتقال تصویری ۲۴ فریم بر ثانیه‌ای اما با همان رزولوشن، نیاز خواهید داشت.

اگرچه اکثر کابل‌های HDMI فعلی امکان مدیریت محتویات چندرسانه‌ای را که در حال حاضر در بازار استفاده می‌شود، دارند؛ اما مطمئنا بازار تلویزیون‌های مدرن در این سطح باقی نمی‌ماند و پیشرفت خواهد کرد. به این ترتیب، در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد عرضه تلویزیون‌هایی با رزولوشن بالا و فریم ریت بیشتر خواهیم بود. اینجاست که HDMI 2.1 معنا و مفهوم خود را پیدا خواهد کرد. در حال حاضر این استاندارد برای ۹۹ درصد از کاربران معنایی ندارد؛ اما در آینده‌ای که قرار است محتوای ۱۲۰ فریم بر ثانیه ویژه تلویزیون‌های 4K یا محتوای ۱۲۰ فریم بر ثانیه ویژه تلویزیون‌های 8K را انتقال دهیم، این استاندارد، جایگاه اصلی خود را پیدا خواهد کرد.

در صورتی که شما در دسته گیمرهای حرفه‌ای قرار می‌گیرید، این فریم‌ریت‌های بالا واقعا شما را وسوسه خواهند کرد. این در حالی است که هیچ منبعی به‌جز کامپیوترهای شخصی نمی‌تواند خروجی بیشتر از ۶۰ فریم ‌بر ثانیه داشته باشد و اساسا هیچ محتوایی، به‌جز چند فیلم HFR محدود در این بخش وجود ندارد. در حال حاضر هنوز هیچ شرکتی تلویزیون‌های 8K را در لیست فروش قرار نداده است. حتی در صورتی که فروش این محصولات آغاز شود، چندین سال طول خواهد کشید تا دسترسی کافی به محتویات سازگار با این تلویزیون‌ها فراهم شود. در حال حاضر محتوای 4K کافی هم در بازار وجود ندارد و از همین رو راه زیادی تا عرضه محتویات 8K خواهیم داشت.

 قابلیت‌های جانبی

اگرچه بهبود رزولوشن و فریم‌ریت، تأثیر ویژه‌ای بر بهبود تجربه کاربران خواهد داشت؛ اما قابلیت‌های اضافه دیگری هم وجود دارند که در پرتو استفاده از HDMI 2.1 پیش روی کاربران قرار خواهند گرفت.

Dynamic HDR قابلیتی جذاب در این به‌روزرسانی بزرگ است. محدوده دینامیکی بالا (HDR) از جمله بهینه‌سازی‌های ویژه و جذاب در زمینه بهبود کیفیت تصاویر به شمار می‌آید. در حال حاضر، HDR10 را باید متداول‌ترین فرمت HDR به‌حساب آورد. این فرمت از آنچه متادیتا نام دارد استفاده می‌کند تا به تلویزیون اعلام کند چه تعامل و برخوردی با محتویات HDR داشته باشد. در نسخه فعلی HDR10، متادیتا تنها یک‌بار و برای همیشه روی هر برنامه اعمال خواهد شد. به این ترتیب، مجموعه مشخص و واحدی از تنظیمات را برای تمامی برنامه یا فایل ویدئویی خود شاهد خواهید بود.

DYNAMIC HDR

Dynamic HDR می‌تواند نسبت به هر فریم، تأثیرات متفاوتی داشته باشد و از محدود بودن به کل برنامه تلویزیونی یا ویدئوی ورودی فراتر رود. به این ترتیب، شاهد بهبود نمایش محتویات در هر صفحه یا فریم خواهیم بود. در نظر داشته باشید که صحنه‌ای تاریک با هایلایت‌های روشن، تأثیر متفاوتی در مقایسه با صحنه‌ای روشن با محیط‌های تاریک، از استاندارد HDR دریافت خواهد کرد. در صورتی که این صحنه‌ها در یک فیلم واحد وجود داشته باشند، HDR استاتیک، برخورد یکسانی با آن‌ها خواهد داشت؛ اما HDR دینامیک این امکان را فراهم می‌کند تا هر صحنه در بهترین وضعیت خود به نمایش درآید. HDMI 2.1 امکان فعال‌سازی Dynamic HDR را فراهم می‌کند؛ اما پیش از هر چیز، این قابلیت باید در خودِ محتویات ویدئویی هم وجود داشته باشد.


با اج ماد (Edge Mod)، ماژول جدید موتو زد آشنا شوید

تابه‌حال کاربران گوشی‌های موتورولا چندین موتو ماد (Moto Mod) را تجربه کرده‌اند و به‌تازگی یک عضو جدید به نام اج ماد به این خانواده اضافه‌ شده که ویژگی‌هایی جدیدی برای موتو زد (Moto Z) به ارمغان آورده است. به لطف وجود اج ماد، هنگام فعال شدن هشدارها، سرتاسر لبه‌های گوشی روشن می‌شود. برای بررسی موشکافانه‌تر این ماژول در ادامه با زومیت همراه باشید.

اج مود

وسیله جانبی اج ماد که در آن چراغ‌های LED زیادی با رنگ‌های متنوع تعبیه‌ شده، توسط شرکت ثالث به نام Imagine Tech تولید شده است.

بنا بر گفته‌های سخنگوی کمپانی، ماژول تولیدشده «اولین سیستم روشنایی RGB جهان برای گوشی‌های موتو زد است». زمانی که یک اعلان به گوشی می‌آید، این ماژول می‌تواند لبه‌های موتو زد را با ۴ نوع الگوی متنوع روشن کند. جذابیت‌های این ماژول به همین‌جا ختم نمی‌شود، شما می‌توانید رنگ‌های اج ماد را با توجه به پیام‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها و موارد دیگر سفارشی‌سازی کنید.  این ماژول در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر شرکت Imagine Tech دو نمونه اولیه از اج ماد ساخته است.

اولین نسخه، اج فورس (Edge Force) نام دارد که به همراه یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود و ابعاد آن ۵×۷۳.۲×۱۵۲.۵ میلی‌متر است.  اج فورس می‌تواند برای شارژ کردن موتو زد استفاده شود، همچنین می‌توان نقطه شروع و یک نقطه پایان برای شارژ باتری مشخص کرد تا این ماژول باتری را در آن شرایط شارژ کند؛ مثلا اگر شارژ باتری به ۲۵ درصد رسید، اج فورس آن را به ۳۵ درصد برساند. همچنین زمانی که باتری موبایل به شارژ نیاز داشته باشد، این ماژول می‌تواند به کاربر هشدار دهد.

اج مود

برادر کوچک‌تر، اج ایر (Edge Air) نام دارد که قادر است ویژگی شارژ بی‌سیم برای موتو زد به ارمغان بیاورد. پس از تعبیه کردن این ماژول روی گوشی، می‌توان موبایل را روی پد شارژ بی‌سیم قرارداد تا شارژ شود. ابعاد این ماد ۳.۵×۷۳.۲×۱۵۲.۵ میلی‌متر است.

نسخه اندروید اپلیکیشن اج ماد در مارکت‌های آنلاین برای دانلود موجود است و کاربر پس از نصب این نرم‌افزار، می‌تواند یک اعلان، یک رنگ و یک الگوی روشنایی انتخاب کند. پس از ذخیره تنظیمات، اج ماد برای هر اعلان، الگوی خاصی به نمایش خواهد گذاشت.

به لطف استفاده از پلی کربنات با دوام در ساخت این ماژول‌ها، اج ماد با جنس نرم خود می‌تواند به‌خوبی به بدنه گجت بچسبد. ماژول با موتو زد، موتو زد فورس، موتو زد پلی و نسخه‌های دروید موتورولا سازگار است. همچنین می‌توانید یکی از سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز این ماژول را انتخاب کنید.

سامسونگ و سنهایزر هدست هوشمند سه بعدی می‌سازند

سامسونگ در همکاری نزدیک با شرکت سنهایزر، مشغول ساخت هدست هوشمند برای دستگاه‌های اندروید است.

طبق اظهارات مدیر عامل سنهایزر به‌عنوان یک شرکت آلمانی که در حوزه‌ی فناوری صوتی فعالیت می‌کند، این کمپانی با همکاری سامسونگ الکترونیکس در حال توسعه‌ی یک نرم‌افزار صوتی همه‌جانبه برای دستگاه‌های هوشمند مبتنی‌ بر سیستم عامل اندروید است. شرکت سنهایزر قبلا هدست مشابهی برای اپل تولید و عرضه کرده است. زومیت را همراهی کنید.

مدیرعامل سنهایزر

آندریاس سنهایزر طی کنفرانس مطبوعاتی جهانی IFA سال ۲۰۱۶، در گفتگو با وب‌سایت Korea Herald چنین اظهار کرد:

ما با همکاری سامسونگ در حال ساخت هدست هوشمند AMBEO هستیم که برای دستگاه‌های هوشمند مبتنی‌ بر سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. این کار به دلیل بازار داغ گوشی‌های هوشمند اندروید و غالب بودن آن‌ها در بازارهای جهانی است.

اکوسیستم AMBEO شرکت سنهایزر مبتنی‌ بر فناوری صوتی سه بعدی است و از الگوریتمی بهره می‌برد که باعث واقعی‌تر شدن صدای بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها می‌شود. هدفون‌های مربوط به اکوسیستم یادشده معمولا دارای قابلیت ضبط صدای دوگانه هستند. آندریاس سنهایزر در ادامه‌ی اظهارات خود چنین می‌گوید:

ما به خاطر نیازمندی به اعتبار، با شرکت سامسونگ همکاری می‌کنیم. ما همچنین در همکاری خود با سامسونگ به دنبال سازگار کردن این فناوری با پلتفرم اندروید هستیم.

هدست هوشمند سنهایزر

شرکت سنهایزر بیش از ۳۰ سال در کشور کره فعالیت‌ تجاری دارد؛ اما حدود دو سال است که در پی گسترش فعالیت خود با کشور کره، به‌عنوان یک شرکت تابع در سئول مستقر شده است. به گفته‌ی مدیر عامل شرکت سنهایزر، کشور کره مبدأ بسیار مهمی برای آزمودن فناوری‌های جدید است. او در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود چنین اظهار کرد:

کره یکی از کشورهای فعال و باهوش در زمینه‌ی فناوری است. هر رخداد و پیشرفت فناورانه‌ای که در کشور کره رخ می‌دهد، یک یا دو سال بعد در اروپا هم اتفاق می‌افتد.

به گفته‌ی سنهایزر، صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور کره از جذابیت بالایی برخوردار است و از دید او فرصت‌های قابل توجهی برای گسترش کسب و کار شرکت در این زمینه وجود دارد. سنهایزر بیان می‌کند:

ما اخیرا شاهد رشد دو برابری در منطقه‌ی خاور دور بوده‌ایم. ما در حرفه‌ی خود در کشور کره کاملا قدرتمند هستیم و حدود ۹۰ درصد توزیع‌کنندگان مشتری ثابت ما هستند. با این حال اندکی در بخش مصرف‌کننده دچار ضعف بوده‌ایم که برای برطرف کردن آن، همکاری‌های جدید خود را با شرکت‌های مختلف آغاز کرده‌ایم.


Bang & Olufsen از اسپیکر دیواری ۶ وجهی BeoSound Shape پرده برداشت

محصولات Bang & Olufsen همیشه خاص هستند و طراحی عجیب و جذابی دارند که طرفدارانی مختص به خود دارد. شرکت بَنگ اند اولوفسن (Bang & Olufsen) به تازگی از اسپیکر بی‌سیم جدیدی تحت عنوان BeoSound Shape که شکلی فضایی و شش‌وجهی دارد، رونمایی کرده است. غیرممکن است که شیفته‌ی زیبایی و خاص بودن طراحی این سیستم صوتی نشوید. زومیت را همراهی کنید.

اسپیکر Bang & Olufsen

اسپیکرهای دیواری BeoSound Shape قابلیتی دارند که کاربر می‌تواند طبق سلیقه‌ی شخصی، شکل فضایی و رنگ‌بندی مورد نظر خود را ایجاد و آن را سفارشی کند. اسپیکر BeoSound Shape متشکل از کاشی‌های دیواری ۶ ضلعی است که برخی از آن‌ها بلندگو هستند و بقیه‌ی آن‌ها همان‌طور که از نمای روبه‌رو مشخص است، به عنوان یک میراگر و تعدیل کننده‌ی فرکانس صوتی عمل می‌کنند. سیستم یادشده کاملا ماژولار است و کاربران می‌توانند با به خرج دادن اندکی خلاقیت، اسپیکر مورد نظر را روی دیوار شکل دهند. نتیجه‌ی نهایی قطعا باعث جذابیت بیش از پیش اتاق کاربر خواهد شد.

اسپیکر Bang & Olufsen

سیستم صوتی مجلل BeoSound Shape می‌تواند حداکثر از ۴۴ اسپیکر منفرد تشکیل شود و به‌عنوان بخشی از سیستم صوتی چند اتاقی مورد استفاده قرار گیرد. مجموعه سیستم صوتی یادشده ترکیبی از چند بلندگو، تعدیل‌کننده، هاب اتصال تحت عنوان BeoSound Core و یک آمپلی‌فایر است. این سیستم از سرویس‌های شناخته‌شده و عظیم پخش موسیقی شامل اسپاتیفای کانکت، ایِرپلی و کروم‌کست پشتیبانی می‌کند و مجهز به فناوری بلوتوث ۴.۱ است.

اسپیکر Bang & Olufsen

 این سیستم به‌منظور تولید صدای یکنواخت در تمام نقاط اتاق طراحی شده است و مکان حضور شنونده تأثیری بر کیفیت صدا نخواهد داشت. به گفته‌ی سخن‌گوی شرکت B&O، سیستم بلندگوی BeoSound Shape تجربه‌ای مشابه یک گروه موسیقی زنده در اختیار کاربر خواهد گذاشت. کاشی‌های تعدیل‌کننده به‌منظور جذب صدا در این سیستم تعبیه شده‌اند تا به عملکرد آکوستیک سیستم کمک کند.

اسپیکر Bang & Olufsen

خریداران می‌توانند یک رنگ به‌خصوص را برای سیستم ماژولار انتخاب کنند یا ترکیبی از رنگ‌ها را برای به‌کارگیری خلاقیت بیشتر برگزینند. شرکت Bang & Olufsen گزینه‌های رنگ زیادی شامل صورتی، آبی تیره، سبز نظامی، سیاه، خاکستری فاخته، ارغوانی، قهوه‌ای، سبز خزه‌ای، آبی غروبِ پاریس، خاک رس برزیلی و ... در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

متأسفانه سیستم صوتی BeoSound Shape بسیار گران‌قیمت است. سیستم صوتی پایه‌ای BeoSound Shape از ۸ کاشی شامل ۴ بلندگو، یک جفت تعدیل‌کننده، یک آمپلی‌فایر و مرکز اتصال BeoSound Core تشکیل شده و دارای برچسب قیمت ۴۲۰۰ دلاری است. هر کاشی آمپلی‌فایر توانایی پشتیبانی از ۴  کاشی اسپیکر دارد. فعلا اطلاعاتی درباره‌ی قیمت انفرادی کاشی‌هایآمپلی‌فایر و اسپیکر در دست نیست.