قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکته طلایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به محصولاتی گفته می‌شود که بر روی آنها اسم و یا لوگوی شرکت شما بر روی آنها قرار‌ گرفته‌است. هدایای تبلیغاتی جزو گرد از قدیمی‌ترین روش‌های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ محسوب می‌شوند.


این طریق لغایت به امروز توانسته است که در بین یک از بهترین روش‌های گوشزد نام برند در ذهن مشتری باشد. هدایای تبلیغاتی باید بتوانند دورنمای کسب و کار را در ذهن مشتریان، سهام‌داران و حتی کارکنان کمپانی درمان ببخشند و در نهایت منجر به افزایش فروش و هوده شما شوند.


عموماً کسان در مساوی پذیرش هر نوع کالای مجانی از خویش مقاومتی نشان نمی‌دهند و به راحتی آن را از شما می‌پذیرند. اما با این وجود، هدیه تبلیغاتی یگانه از برترین روش‌های جذب مشتری محسوب می‌شود.


با این هستی نباید به مهارت‌های بازاریابی و استراتژی‌های اتخاذ شده بدست شما، به قصد برگزیدن هدیه تبلیغاتی بی‌توجه بود. این مهارت‌ها در میزان بازدهی هدایای اهدایی زیاد مؤثر خواهند بود. در این مقاله هدف داریم الی با شیوه درست گزینش هدایای تبلیغاتی اغلب آشنا شویم:


آنچه از هدایای تبلیغاتی نمی دانید

قبل از پیوستگی حتما بخوانید

1)     هدفمند هدیه بدهید

·         چشمداشت دارید تا در روبرو هزینه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی پرداخت می‌کنید، چه به دست بیاورید؟


·         قرار است الی هدایای تبلیغاتی را چگونه توزیع کنید؟


·         هدایای تبلیغاتی شما چه پیامی به همراه خواهند داشت؟


·         آیا این هدایا با استراتژی بازاریابی شما همسو و هم‌جهت هستند؟


·         چگونه موفقیت این کمپین را اندازه‌گیری خواهید کرد؟


در صورتی که از یک طرح شفاف و روشن برای برآوردن به سؤالات بالا برخوردار نیستید، لازم است بدانید که بردباری به هدر ر‌فتن بودجه بازاریابی کمپانی خود را افزایش خواهید داد.


هدفمند هدیه بدهید-Give a purposeful gift-

هدفمند هدیه بدهید


2)     چگونه هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید؟

یکی سایر از مراحل سخت و تأثیر‌گذار، برگزیدن نوع هدیه تبلیغاتی می‌باشد. نوع فرآورده باره نظر شما در سرنوشت کمپین بسیار تأثیر‌گذار خواهد بود. برگزیدن هدیه باید بر بنیاد نوع کسب و کار شما باشد.


مشتریان باید بتوانند بین هدیه و کسب و کار شما پیوستگی برقرار کنند. این وابستگی به افزایش سررسید ماندگاری هدیه در ذهن مشتریان و قدرت گوشزد نام تجاری شما، کمک چشمگیری خواهد کرد. به عنوان نمونه چنانچه شما در صنعت تولید کفش‌های ورزشی تکاپو می‌کنید، یکتا از بهترین انتخاب‌های شما ظروف آب ورزشی خواهد بود.


به عنوان نمونه دیگر در صورتی سوداگری فروش قهوه دارید، در نتیجه باید به اندیشه پخش ماگ‌‌های حرارتی باشید.


بسیاری از شرکت‌ها بر این عقیده‌اند که به منظور جلب عقیده مشتریان باید از هدایای تبلیغاتی گران قیمت بهره‌گیری کنند. در صورتی که شما هم با این نظر موافق هستید سعی کنید هرچه زودتر این عقیده را فراموش کنید.


تنها نکته مهم از نگاه مشتری این است که مشتری بتواند بین هدیه و شکرت شما بستگی پایدار کند. البته ناگفته نماند کاربرد کردن از هدایای تبلیغاتی ارزان و یا گران نیز در جلب عقیده مشتریان تاثیر گذار می‌باشد. در این رابطه در نکات بعدی به تفصیل روشنگری خواهیم داد.


چگونه هدیه تبلیغاتی را گزینش کنیم؟How to choose a promotional gift?

چگونه هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟


3)     هدایای تبلیغاتی باید ابتدا شما را دلشاد کنند

بهترین بحران برای یافتن استجابت این سؤال که آیا هدیه تبلیغاتی شما باره پسند مخاطبان خویش واقع خواهد شد یا خیر، دریافتن شخص شما در حین خرید هدایای تبلیغاتی می‌باشد. اگر اندیشه میکنید این هدایا بسیار ارزان و نامناسب هستند مطمئن باشید که مشتریانتان نیز همین پرماسیدن را به این هدایا خواهند داشت.


به خاطر داشته باشید که مشتریان شما، شرکت شما را با هر کالایی که اسم شما بر روی قرارگرفته باشند خواهند شناخت. در اثناء خرید هدیه تبلیغاتی تمام تلاشتان را بکنید لغایت کالایی را گزینش کنید که کمپانی شما را به نکوداشتن توصیف کند.


در صورتی که سوداگری شما از نوع کسب و کارهای ویژه به حساب می‌آید، شما نیز باید از هدایای تبلیغاتی ویژه بهره‌گیری کنید. در باره هدایای تبلیغاتی خاص، در نکات بعدی توضیحات اکثریت را می‌خوانیم.


هدایای تبلیغاتی باید آغاز شما را شاد کنند-Promotional gifts must first make you happy

هدایای تبلیغاتی باید نخست شما را دلشاد کنند


4)     هدیه تبلیغاتی باید قابل کاربرد باشد

بر پای بست، تحقیقات انجام شده، گرد از بهترین متدهای برپایی رابطه با مشتریان خفته و حفظ روابط با مشتریان فعلی، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد.


در صورتی که مشتریان، هدایای رسیده از سوی شما را با خود به کل جا ببرند، باید به این نتیجه برسید که آنها نه فقط از داشتن این هدیه خوشحالند، بلکه آنها به صورت خودجوش از طرف شما برای تبلیغ نام بازرگانی شرکتتان کوشش می‌کنند.


همانطور که می‌دانید هیچ‌کدام از روش‌های تبلیغاتی در اثر بخشی نمی‌توانند به اندازه تبلیغات دهان به دهان در توسعه یک سوداگری مؤثر باشند.


هدایای تبلیغاتی هنگامی از طرف مشتریان سودمند قلمداد می‌شوند که بعد از اخذ آن، گیرنده تصمیم به حفاظت و به کارگیری آن بگیرد. نمایشگاه‌ها یکتا از مکان‌هایی است که شرکت‌های زیادی اقدام به پخش هدایای تبلیغاتی می‌کنند.


چه این هدیه تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان باشد چه جزو هدایای تبلیغاتی خاص و گران قیمت، سرنوشتشان یکسان خواهد بود. چنانچه گیرنده هدیه را مفید بداند آن را باره استفاده پیمان داده و آن را نگه می‌دارد.


استفاده بلند مدت: بر بنیاد پسینیان تحقیقات اتمام شده، در صورتی که هدایای تبلیغاتی از منظر گیرندگان سودمند قلمداد شوند به چهره میانگین بین ۱ الی ۳ سنه مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرند که این به معنی دیده‌شدن لوگوی کمپانی شما و ماندگاری بلند مدت آن در ذهن گیرنده می‌باشد.


در صورتی که فرآورده شما به چهره بلند مدت مورد بهره‌گیری پیمان بگیرد هوده دیگری نیز شامل حالتان خواهد شد. کاربرد مستمر از هدایای تبلیغاتی، عامل جذب توجه سایر کسان به لوگو و اسم تجاری شما می‌شود.


این مورد از نگاه دیگران به این چهره تفسیر می‌شود که فرد دارنده هدیه تبلیغاتی  از کاربرد محصولات اسم تجاری خوشنود می‌باشد.


استفاده کوتاه مدت: به قصد فهم بهتر مفهوم استفاده کوتاهی مدت از هدایای تبلیغاتی مجدد به نمایشگاه باز‌ می‌گردیم. یک روز گرم و آفتابی را در عقیده بگیرید. بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه خسته، تشنه و گرسنه هستند.


توزیع یک نوشیدنی خنک شناخته شده ( برند ) به همراه یک اسنک می‌تواند باره توجه بسیاری از بازدیدکنندگان پیمان بگیرد و تصویر مثبتی از اسم تجاری شما در ذهن آنها برپایی کند. با توجه به راهبرد اتخاذی بدست شما می‌توانید به چهره ترکیبی هم از متد اختصار مدت و هم متد بلند مدت کاربرد کنید.


هدیه تبلیغاتی باید قابل کاربرد باشد-Promotional gift should be usable

هدیه تبلیغاتی باید قابل بهره‌گیری باشد


5)      بهتر است که هدایای تبلیغاتی با برند شما تناسب داشته باشد

 احد از ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خوب، داشتن وابستگی با برند شما می‌باشد. به کمک این نکته افرادی که از شما هدیه اخذ می‌کنند به آسانی متوجه گونه خدمت و محصولات ارائه شده توسط شرکت شما می‌شوند.


به عنوان مثال، خودکار جزو یک از محبوب‌ترین هدایا برای تبلیغ می‌باشد. چنانچه کمپانی شما زیاد با نگارش کاری نداشته باشد، خودکار نمی‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید.


در مثال‌های پایین می توانید به آسانی نقش پیوستگی را در برگزیدن هدایا پی ببرید. به خاطر داشته باشید که هدایایی که با کسب و کار شما پیوستگی دارند، نسبت به هدایای عمومی همانند خودکار، دفترچه یادداشت و گونه ها مگنت‌ها اثرگذاری بهتری به همراه خواهند داشت.


·         در صورتی که یک کارآزموده پوست هستید: کرم ضد آفتاب به همراه لوگوی شما


·         در صورتی که مدیر یک بیمارستان یا کلینیک هستید می‌توانید از یک جعبه کمک‌های اولیه به همراه لوگوی چاپ شده برروی آن بهره‌گیری نمایید


·         چنانچه شرکت شما از فعالان در حوزه محیط‌زیست محسوب می‌شود، یک دفترچه یادداشت بازیافتی گزینه نکوداشتن به حساب می‌آید


·         برای شرکت‌های تولید خودرو و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای، یک تابلوی خطر که به وسیله لوگوی شرکت تزئین شده‌است زیاد مناسب خواهد بود


·         رستوران‌ها و صنایع غذایی می‌توانند به عنوان هدیه از محفظه نگهداری نوشیدنی و یا پیش‌بند که بر روی هردوی آنها لوگوی شرکت نقش بسته است، بهره‌گیری نمایند.


·         شرکت‌های فعال در گستره الکترونیک می‌توانند از پیکان و یا کیف نگهبان گوشی با برند خویش سهم ببرند


·         باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها می‌توانند از حوله‌های تبلیغاتی که بافت لوگو بر روی آن چهره گرفته است کاربرد نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.