قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تأثیر نظرات بر سئو

وردپرس سیستمی رایگان و متن‌باز است. به این معنی که بهره‌گیری و تغییر دادن آن برای تمامی کاربردها بدون پرداخت خرج امکان‌پذیر است.


از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس وجود هزاران افزونه‌ی مجانی برای توسعه دادن امکانات و توانایی‌های آن است. افزونه‌های موجود برای وردپرس در موضوع‌های گوناگونی گسترش پیدا کرده‌اند. افزونه‌هایی برای ایجاد فروشگاه، شبکه‌های اجتماعی، تالارهای گفتمان و هزاران افزونه‌ با عملکردهای ریز و درشت دیگر. همگی افزونه‌های وردپرس که در کتابخانه‌ی افزونه‌های آن معرفی شده‌اند نیز از قانون رایگان بودن وردپرس پیروی می‌کنند برآیند اینکه برپایی یک سایت شخصی یا یک سایت رسمی و سازمانی و شرکتی با وردپرس به راحتی و بدون پرداخت خرج بابت مالکیت امکان‌پذیر است.


رایگان بودن وردپرس و افزونه‌های آن به معنی رایگان بودن راه‌اندازی یک سایت وردپرسی نیست. زیرا طراحی سایت، پشتیبانی، طراحی قالب و خدمات میزبانی و گستره هزینه‌هایی به به اتفاق دارند.


هرچند که نصب و راه‌اندازی وردپرس و ایجاد یک سایت با آن کاری ساده و سریع است، اما برپایی کردن یک سایت حرفه‌ای با امکانات متنوع و با رعایت اصول فنی به تخصص و چیرگی فوقانی نیازمند است.


وردپرس زیاد قابل توسعه است. تقریبا  تمامی بخش‌های وردپرس و همگی فرآیندهای آن با به کارگیری افزونه‌ها قابل تغییر هستند. برای مثال شدنی است یک افزونه، محتوای یک صفحه‌ی برپایی شده بدست کاربر را رسیدگی کند و کلمات خاصی را به صورت پیوند در خروجی نمایش دهد. یا ممکن است با کمک یک افزونه، بخشی برای آپلود و نمایش فایل‌های کاربران در سایت ایجاد شود. یا حتی ممکن است یک افزونه امکانات یک فروشگاه اینترنتی کامل را به وردپرس اضافه کند.


به روزرسانی وردپرس

وردپرس به چهره منظم به‌روزرسانی می‌شود. آموزش سئو pdf  در به‌روزرسانی‌های پی در پی وردپرس، علاوه بر رفع مشکلات کاربردی و امنیتی احتمالی، امکانات جدیدی نیز به آن می‌افزاید.


نگارش‌های مختلف وردپرس تا کران زیاد زیادی با نگارش‌های قبلی سازگار هستند. به این معنی که در اغلب به روزرسانی‌های وردپرس، قالب و افزونه‌های نصب شده روی آن بدون سخت به عملکرد خود ادامه می‌دهند.


امکانات پیش‌فرض وردپرس

وردپرس بدون نصب هیچ افزونه‌ای برای راه‌اندازی یک سایت شرکتی حقیر یا یک سایت شخصی یا یک وبلاگ تخصصی یا یک سایت اطلاع‌رسانی مناسب است. امکاناتی همانند برپایی و ارسال اخبار، مقاله، ایجاد صفحات ایستا، برپایی منوهای مختلف، ایجاد لینک‌های رفقا و بسیاری امکانات سایر در وردپرس موجود هستند.


وردپرس و سئو

پشتیبانی وردپرس از سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو با استفاده از افزونه‌های گوناگونی که برای این پیشه هستی دارند بسیار کارساز است. احتمالاً حدود ۷۰ درصد کارهایی که برای SEO کردن یک سایت وردپرسی مورد احتیاج است به سادگی و با نصب یک افزونه به اتمام می‌رسد.


سئو - بالا بردن رتبه گوگل


برای کسب اطلاعات اغلب می‌توانید نوشته‌ی «سئو وردپرس» را مطالعه بفرمایید.


سیستم برنامه نویسی وردپرس

هرچند وردپرس به دلایل سنتی از سیستم برنامه‌نویسی پیشرفته‌ای استفاده نمی‌کند، اما در گذشت موعد دگرگونی ها عمده‌ای را به خود دیده است و در کماکان نیز در حال تغییر است. همان گونه که گفته شد این دگرگونی ها بیشتر در سازگاری وردپرس با نگارش‌های کهنه نشانه منفی نمی‌گذارند.


وردپرس و امنیت

وردپرس به انگیزه به‌روزرسانی‌های پی‌در‌پی و به‌روزرسانی اتوماتیک اشکال‌های امنیتی جدید، یگانه از سیستم‌های زیاد ایمن است. البته کاربرد کردن از افزونه‌های با کیفیت پایین یا کدنویسی قالب بدون رعایت اصول امنیتی، این امنیت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.


انواع درونمایه در وردپرس

از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس، امکان ایجاد گونه ها درونمایه به تعداد نامحدود با به کارگیری افزونه‌های آماده یا با اندکی کدنویسی در قالب یک افزونه‌ی جدید است. برای مثال شدنی است در سایت یک کمپانی صنعتی، نوع محتوایی با اسم «محصولات» با ویژگی‌های بی همتا خود در وردپرس ایجاد کرد و شکل ورود اطلاعات و شکل نمایش ویژگی‌های آن را مطابق بیچارگی تغییر داد.


نقشه راه وردپرس

استفاده از وردپرس روز به روز در حال افزایش است. و با روند رشد فعلی دور نیست بعدها درصد به کارگیری وردپرس به ۵۰ درصد نیز  نزدیک  شود.


یکی از معایب وردپرس سرعت نسبتا کم است. هرچند در نگارش‌های مختلف کوشش شده الی سرعت به بیشترین حتماً شدنی برسد اما امکانات متنوع و توسعه‌پذیری بسیار سبب می‌شود در سرعت پرتو منفی برپایی شود. با متداول شدن نوشتن جدید php با اسم کد phpng یا PHP 7.0 چشمداشت می‌رود که مشکل سرعت وردپرس تا کران زیادی برطرف شود.


طراحی سایت با وردپرس

انتخاب یا عدم انتخاب وردپرس به عنوان ابزاری برای طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: امکانات مورد نیاز، سررسید در دسترس برای توسعه، برنامه‌های آتی توسعه، تعداد محتوا و کاربران سیستم.

به طور کلی وردپرس گزینه‌ای زیاد پسندیده برای پیاده‌سازی اغلب سایت‌ها اعم از شخصی، سازمانی،بازرگانی و تجاری، پزشکی، طراحی فروشگاه اینترنتی و شرکتی است. بسته به نیازهای ویژه در هر باره ممکن است تصمیم نهایی تحت کارایی قرار بگیرد.


برای مشاوره طراحی سایت، ارزیابی و امکان سنجی طراحی سایت با ورپرس، با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.