قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین cms در زمینه سئو کدام است؟

اگر کمی در مقوله طراحی تارنما آگاهی داشته باشید، حتما با واژه cms  آشنا شده اید. Cms ها یا همان سیستم های مدیریت محتوا، نرم افزارهای تحت وب هستند که جهت ایجاد تارنما در سریعترین زمان و بسهولت امکان پذیر باشد. بعضی از این سیستم های مدیریت درونمایه جنبه عمومی دارند و اصطلاحا اوپن سورس هستند و برخی هم بصورت اختصاصی نوشته شده اند.


هدف ما در این نوشتار بررسی سی ام اس هایی است که مجانی بوده و در  آموزش سئو وردپرس رایگان  استفاده از آن برای عموم مجانی است که بصورت کلی به دو دسته فروشگاهی و عمومی آنها را دسته بندی نموده ایم. البته سیستم های دیگری نظیر فروم ساز ها نیز هستی دارند که ما به آنها نپرداخته ایم.


سئو cms های فروشگاهی

در میان cms  های فروشگاهی معروفترین آنها اوپن کارت است که در بسیاری از فروشگاهها استفاده شده است. در این سیستم مدیریت درونمایه اصول اولیه سئو که دربرگیرنده تایتل و متا تگ ها است رعایت شده است و دارای سئو نسبتا مناسبی است.


یکی سایر ز فروشگاه ساز هاپرستاشاپ اسم دارد. در این سیستم نسبت به اوپن کارت کمی اندک تر هستیم ولی در حالت کلی و با نصب چند افزونه به این سیستم میتوان نتایج مناسبی در سئو گرفت.


سئو سیستم های مدیریت محتوای عمومی

معروف ترین و پر کاربرد ترین سیستم حال آماده که در بسیاری از وب سایتها متعلق به بهرمند گشته اند، وردپرس است. اما در وردپرس بصورت خام اصول سئو رعایت نشده است. انگیزه عدم رعایت این اصول، نیازمند کردن سایت به افزونه های بازرگانی و غیر تجاری است الی سهم اقتصادی لازم را ببرند. در وردپرس می توانید با به کارگیری چند افزونه رایگان سئو مشابه all in one seo pack  و yoast seo احد از بهترین سیستم های مدیریت درونمایه از لحاظ سئو را در پسندیدن داشته باشید. در رابطه با این دو افزونه بعدها مقالاتی منتشر خواهیم نمود.


دیگر سیستم مدیریت محتوای محبوب، جوملا اسم دارد. در جوملا اصول اولیه سئو رعایت شده و بصورت قبل فرض سئو مناسبی دارد و البته می توان با چند افزونه آن را تقویت کرد. اما مشکلی که در جوملا هستی دارد این است که اگر بنیادین از این سیستم بهره نبریم لینک های مضاعف بسیاری در سایت بوجود می آید که شدنی است به سلامت سایت لطمه بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.