قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 20

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در حدود ۶۰ درصد سایت‌های طراحی شده با CMS را به خویش وابستگی داده است. در چنین شرایطی، اضافه کردن امکانات فروشگاه اینترنتی به سایتی که پیشتر با وردپرس طراحی شده است یا در سناریویی دیگر، طراحی یک سایت اطلاع‌رسانی جدید با امکانات فروشگاهی در بسیاری از موارد با وردپرس گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی خواهد بود.


وردپرس


هرچند وردپرس به صورت پیش‌فرض دارای امکانات فروشگاهی نیست اما سیستمی قابل گسترش است و افزودن امکانات جدید به آن با استفاده از افزونه‌های مختلف امکا‌ن‌پذیر است.


در زمینه‌ی طراحی فروشگاه وردپرسی  نیز، چندین افزونه برای اضافه کردن امکانات فروش محصولات مجازی و فیزیکی برای وردپرس هستی دارند که در این نوشته محبوب‌ترین آن‌ها را بررسی خواهیم نمود.



ووکامرس

ووکامرس شناخته‌شده ترین افزونه برای طراحی سایت فروشگاه در وردپرس است. برآورد می‌شود بیش از ۱۰ میلیون فروشگاه اینترنتی، خدمات فروش کالا و محصولات دیجیتال خود را با ووکامرس به مشتریان ارائه می‌نمایند.


ووکامرس دامنه‌ی وسیعی از امکانات برای فروش کالا را در گزین کردن شما قرار می‌دهد. علاوه بر این می‌توان از صدها افزونه‌ی رایگان و بازرگانی برای افزودن یا تغییر دادن امکانات پیش‌فرض ووکامرس استفاده نمود.


WooCommerce


ووکامرس می‌تواند برای فروش محصولات دانلودی( دیجیتالی ) به کارگرفته شود. وانگهی امکانات متعددی برای دسته‌بندی و نمایش محصولات و ارائه‌ی گزارش‌های عملکرد فروشگاه در دسته مدیریت برای شما فراهم می‌کند.


یکپارچه‌سازی ووکامرس با سیستم‌های بیگانه دیگر بدست WooCommerce API امکان‌پذیر است. برای مثال می‌توان محصولات درج شده در سیستم فروش درونی کمپانی را به صورت خودکار در ووکامرس نیز درج نمود. یا با این قابلیت می‌تواند همزمان با ثبت محصولات و دگرگونی ها در یک فروشگاه، همین دگرگونی ها را در چندین فروشگاه دیگر نیز به صورت مشابه تکرار نمود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ووکامرس اینجا کلیک کنید.


Easy Digital Downloads

EDD یا Easy Digital Downloads محبوب‌ترین فروشگاه‌ساز تحت وردپرس برای فروش محصولات دانلودی است. امکان فروش کلیه محصولات دیجیتالی از جمله فایل، پروانه استفاده از نرم‌افزارها و سرویس‌های آنلاین در این افزونه هستی دارد. با پروا به تمرکز تخصصی این افزونه روی محصولات دیجیتال، استفاده از دیگر سیستم‌ها که به صورت جانبی از محصولات دانلودی پشتیبانی می‌کنند عملکرد مثل EDD را نتیجه نخواهد داد.


Easy Digital Downloads


EDD نیز مشابه ووکامرس با کمک افزونه‌های وردپرس قابلیت توسعه و اضافه شدن امکانات را دارا می‌باشد.


Magento WordPress Integration

علاوه بر سیستم‌های فروشگاهی که در دل وردپرس فعالیت می‌کنند، استفاده از سیستم‌های فروشگاهی تخصصی مثل مجنتو نیز در کنار وردپرس امکان‌پذیر است. افزونه‌ی Magento WordPress Integration ابزاری است که برخی از امکانات موجود در فروشگاه‌ساز مجنتو را در وردپرس یکپارچه کردن  می‌کند.


Magento in WordPress


استفاده از این افزونه، تمامی امکانات مجنتو را به وردپرس منتقل نمی‌کند و با کمک این افزونه، نیاز به مراجعه به سیستم مجنتو برای تکمیل خرید، برطرف نخواهد شد.


با این وجود یکپارچه سازی برخی امکانات هسته‌ی مجنتو در وردپرس و نمایش بعضی موجودیت‌های فروشگاه می‌تواند ابزاری پسندیده برای فعالیت همهنگام وردپرس و مجنتو به آمار آید.


PrestaShop Integration

فروشگاه‌ساز PrestaShop نیز یکتا از سیستم‌های نیرومند برای طراحی سایت فروشگاهی به شمار می‌رود. با کمک افزونه‌ی PrestaShop Integration، امکان یکپارچه‌سازی بعضی از امکانات پرستاشاپ با وردپرس امکان‌پذیر می‌شود.


PrestaShop


همانند آنچه در مورد مجنتو گفته شد، به کارگیری افزونه تعویض برای مراجعه به فروشگاه پرستاشاپ جهت تکمیل فرآیند خرید نیست و فقط نمایش بعضی منابع موجود در پرستاشاپ در سایت طراحی شده با وردپرس امکان‌پذیر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.